Splošni pogoji poslovanja
Minox d.o.o. je podjetje, ponudnik izdelkov v spletni trgovini www.minox.si, registrirano v Sloveniji, matična št.: 5377820000, davčna št.: SI 94139440. Podjetje je vpisano v sodni register okrožnega sodišča v Ljubljani. Datum vpisa 3.5.1990 z registriranim sedežem na naslovu Križ 9, 1218 Komenda. Podjetje je zavezanec za DDV. Splošni pogoji spletne prodajalne minox.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Podjetje Minox d.o.o. zagotavlja varstvo podatkov uporabnika.
Podjetje minox d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pravil in pogojev kadarkoli brez predhodnega obvestila. Vse spremembe bodo objavljene na spletni strani z datumom spremembe.
Vse navedbe "uporabnik" se nanašajo na uporabnika www.minox.si.
Z vsakim nakupom se uporabnik strinja s trenutnimi splošnimi pogoji.
Vsi izdelki, ki so na spletni strani www.minox.si so 100% originalni in pridobljeni izključno od pooblaščenega dobavitelja ali direktno iz tovarne.
Vse cene, ki so na spletni strani www.minox.si vključujejo DDV.
Podjetje Minox d.o.o. si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni cene brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene na spletu in poslane na email so informativne narave in lahko odstopajo od dejanskih zaradi zaokroževanja cen v sistemu.
Popust od spletnih akcij se upošteva le ob plačilu računa po predračunu ali ob povzetju.
Popusti se med seboj ne seštevajo.
S klikom na gumb »Dodaj v košarico« se izdelki prikažejo na levi strani spletne strani v košarici. Uporabnik ima možnost, da s klikom na gumb »Prikaži košarico«, spremeni količino ali pobriše izdelek iz košarice. V košarici dobi uporabnik pregled nad celotno vsebino košarice. S klikom na gumb »Na blagajno« uporabnik nadaljuje na vnos naslova za dostavo in izbiro vrste plačila.
Če imate kodo za popust, to vpišete v okno in kliknete gumb »pošlji«. Tako se vam bo od vsote izbranih izdelkov popust odštel.
S klikom na gumb »Potrdi naročilo«, uporabnik dokončno potrdi nakup.
Ko uporabnik odda naročilo v času akcije, prejme na elektronski naslov, ki ga je navedel ob registraciji obvestilo, da je naročilo sprejeto. V elektronski pošti je razvidna cena izdelka z DDV in brez njega, rok dobave, ime izdelka/ov.,datum in ura naročila, način plačila in prevzema blaga.
Po prejemu elektronske pošte lahko uporabnik v roku dveh ur prekliče naročilo.
Če uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, oz. ko je akcija končana.
Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov pri dobavitelju in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
V kolikor je naročeno blago na zalogi in je bilo naročilo oddano do 10:00, ga bo uporabnik prejel naslednji dan. V kolikor blago ni na zalogi pa je rok dobave od 5-14 dni.
Če gre za blago, ki ni na zalogi velja čas dobave, ki je zapisan na spletni strani poleg imena izdelka. Po pregledu naročila uporabnika podjetje ponovno kontaktira dobavitelja in potrdi ali spremeni rok dobave. O tem obvesti uporabnika po elektronski pošti, ki lahko, če gre za spremenjen rok dobave naročilo prekliče ali sprejme. Če uporabnik ne prekliče naročila se sklene med ponudnikom (podjetjem) in uporabnikom (kupcem) kupoprodajna pogodba in je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
V primeru, da se rok dostave zaradi izrednih vremenskih razmer ali nepričakovano podaljša za več, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec sproti obveščen preko telefona, elektronske ali fizične pošte.
Podjetje Minox d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na naslov naveden ob naročilu.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Gold ekspres.
Gold ekspres pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko kupec odloči tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
Pred dostavo, kurir pokliče kupca in se dogovori za čas in kraj prevzema.
Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Blago bo uporabniku dostavljeno preko Gold ekspresa.
Poštnina je za vse artikle je enotna in znaša 6,1€ (z DDV) na naročilo.
Čas dostave je odvisen predvsem od načina plačila.
Če je izdelek na zalogi bo ponudnik pošiljko poslal prvi delovni dan po naročilu.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju na elektronski naslov (minox@minox.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Minox d.o.o., Mlaka 4a, 1218 Komenda.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi originalen račun skupaj z izpolnjenim obrazcem za vračilo blaga in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 15 dneh od vrnjenega blaga.
Izdelki, ki jih uporabnik želi vrniti, morajo biti *:
- nenošeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in z nepoškodovanimi vsemi pripadajočimi etiketami,
- izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati, saj v nasprotnem primeru izdelka ne morete vrniti,
- z originalnim računom in vsemi dokumentacijmi
Vračilo izdelkov ni možno vrniti, če:
- je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
- sta se pogodbeni stranki tako dogovorili
Ne ustraza * (pod odsek Izdelki, ki jih uporabnik želi vrniti, morajo biti) členu pogojev
V koliko kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri Gold Ekspres. To stori tako, da paketa ne pravzame ali pa izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Gold Ekspres bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pomembno:
- Naslov za vračilo blaga prodajalcu Minox d.o.o., Mlaka 4a, 1218 Komenda.
- Kupec naj uporabi dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravi za transport (po možnosti originalno) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Ponudnik pošiljk z odkupnino ne sprejema.
- Če kupec uveljavlja garancijo, bo popravljeno blago najhitreje če ga vrnete ponudniku.
Za kakršnakoli vprašanja smo vam na voljo na E-mail info@minox.si ali Tel.: 031 669 310
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.
Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Za kakršna koli vprašanja smo vam na voljo na E-mail info@minox.si, nepospredno na spletni strani www.minox.si ali na tel.: 031 669 310